عکس های مدل سرویس طلا جدید بدون نگین سفید

امروزه انتخاب و خرید سرویس طلا جزو مهمترین بخش خرید عروسی محسوب می شود.
به دلیل رونمایی سرویس طلا در عروسی ،از اهمیت فراوانی نزد عروس خانمها برخوردار است. سرویس طلا دارای دو مدل ایرانی و خارجی است،که سرویس خارجی به دلیل زیبایی و ظرافت طرفداران بیشتری دارد. انواع سرویس طلای ایتالیایی و سوییسی در بازار وجود دارد. سرویس طلا جز برای عروس،مصارف دیگری هم دارد و تنها برای استفاده عروس نیست. طلا و سروس طلا عموما در دو رنگ سفید و زرد موجود می باشد که تفاوت هایی را با یکدیگر دارند. اما مسلما انتخاب یک سرویس طلای سفید که هیچ نگینی ندارد و تنها با تراش های زیبا و ظریف جذاب شده است می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای افراد خاص پسند باشد.

با وجود محبوبیت و کاربرد بیشتر طلای زرد، این روزها طلای سفید هم محبوبیت بسیاری را به دست آورده است و سرویس هایی که ترکیبی از طلای زرد و سفید هستند هم طرفدارن خاص خود را دارند. موضوعی که امروز می خواهیم به آن بپردازیم، بررسی سرویس طلا است. اینکه در هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنیم و چه طلایی را خریداری نماییم و در انتها هم به بیان تفاوت های طلای زرد و سفید خواهیم پرداخت. در خلال مطالب هم عکس هایی از جدیدترین سرویس های طلای سفید که بدون نگین هستند و تنها با تراش زینت یافته اند را در اختیار شما قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

سرویس طلا

اگر قصد خرید سرویس طلا برای عروس دارید باید به تنوع سرویس ها بیشتر توجه کنید.
سرویس طلا از یک جفت گوشواره،دستبند و گردنبند تشکیل می شود. بعضی از سرویسها دارای انگشتر هم می باشند.
اگر نیم ست طلا انتخاب کنید تنها دارای گردنبند و دستبند طلا است. م تمام این سرویس ها در دو رنگ زرد و سفید عرضه می شوند.

در هنگام خرید طلا به این نکات توجه کنید

نکته قابل توجه در خرید سرویس طلا توجه به دست دوم بودن آن است. با بررسی قسمت قفل و اجزائ سرویس به این موضوع پی می برید.
خرید سرویس طلا امری مهم است ،زیرا به دلیل پرداخت هزینه بالا هنگام خرید باید توجه بیشتری داشته باشید و از طلا فروشیهای معتبر و دارای پروانه فروش سرویس طلا خرید کنید.
اگر سرویس طلای انتخابی شما دارای نگین یا سنگ است،از مرغوبیت آن اطمینان حاصل کنید.
هنگام خرید حتما فاکتور سرویس طلا را از فروشنده دریافت کنید و توجه داشته باشید که وزن طلا و مشخصات آن به درستی ذکر شده باشد.

نکات خرید سرویس طلا

اگر به دنبال انتخاب سرویس طلا هستید بهتر است به چند نکته اهمیت دهید.

سرویس طلا باید با رنگ پوست  همخوانی داشته باشد. برای پوست های بسیار سفید سرویس طلا سفید و برای پوست های گندمی و تیره تر سرویس طلا زرد پیشنهاد می شود. پس ویژگی مهم سرویس طلا هماهنگی آن با رنگ پوست است.

دیگر ویژگی مهم در انتخاب سرویس طلا سایز و اندازه گردنبند و دستبند آن است. بهتر است سایز اجزا سرویس طلا به گونه ای باشد که زیاد آویزان نباشد و دقیقا به اندازه دور گردن و مچ دست باشد.

در انتخاب گوشواره سرویس طلا باید به مدل و نوع یقه لباس و خود لباس توجه شود.

سرویس طلا هدیه ای ویژه است پس باید ویژگی های منحصر به فرد داشته باشد.

با انتخاب سرویس طلایی که دارای نگین است می توانید به چشم نوازی و درخشندگی بیشتر آن کمک کنید. برای خانم هایی با ظاهر درشت تر سرویس طلا دارای سنگ های بزرگ پیشنهاد می شود. در مجموع ظرافت از ویژگی سرویس طلا برای خانم ها است.

هنگام خرید حتما فاکتور سرویس طلا را از فروشنده دریافت کنید و توجه داشته باشید که مشخصات و وزن سرویس طلا به درستی در فاکتور قید شده باشد. پیشنهاد جالب ما برای خریدی کم هزینه تر این است که اجزا سرویس طلا را به صورت جداگانه خرید و باهم ست کنید. می توانید یک رنگ و طرح کلی و هماهنگ در نظر بگیرید و جداگانه به دنبال دستبند، گردنبند و گوشواره سرویس طلا باشید.

اگر سرویس طلا سفید انتخاب می کنید توجه داشته باشید که رنگ سفید آن آب طلا نباشد؛ زیرا پس از مدتی به رنگ زرد تغییر خواهد کرد. سرویس طلای نگین دار نیز باید به دقت بررسی شود. هم از نظر استحکام و هم اصل بودن نگین ها. هنگام خرید به سالم بودن قفل و بند سرویس طلا توجه ویژه داشته باشید. غفلت از این موضوع ممکن است شما را متضرر کند.

خرید نیم ست

راه دیگر برای کاهش هزینه خرید سرویس طلا انتخاب نیم ست طلا می باشد که امروزه مورد پسند بسیاری از خانم ها است. اگر سرویس طلا سفید انتخاب می کنید توجه داشته باشید که رنگ سفید آن آب طلا نباشد؛ زیرا پس از مدتی به رنگ زرد تغییر خواهد کرد.
امروزه انتخاب و خرید سرویس طلا مهم ترین بخش خرید برای عروس خانم ها و هر شخص دیگری محسوب می شود. به دلیل اینکه سرویس طلا در شب عروسی برای همه رونمایی می شود، معمولا برای عروس خانم ها بسیار اهمیت دارد.
اگر قصد خرید سرویس طلا برای عروس را دارید باید بیشتر دقت کنید. سرویس طلا از یک جفت گوشواره، دستبند و گردنبند تشکیل می شود. برخی از انواع سرویس طلا دارای انگشتر نیز می باشند. اگر نیم ست طلا انتخاب کنید تنها دارای گردنبند و دستبند طلا است.

تفاوت طلا سفید و طلای زرد

طلای سفید و طلای زرد تفاوت‌هایی باهم دارند. طلای سفید یک آلیاژ خاص از طلاست که حداقل دارای یک فاز سفید، مثل پالادیم یا نقره باشد. مقیاس اندازه گیری طلای سفید هم مانند زرد همان قيرات، خواص و ویژگی‌های طلای سفید به میزان فلزات و نسبت های به‌کار رفته در آن بستگی دارد.
بالاترین درجه طلای سفید عیار ۱۷ است که از طلا و پالادیم ساخته شده و گاهی به آن پلاتین هم اضافه می شود. از آنجا که طلای سفید جلا و درخشندگی خود را بعد از مدتی از دست میدهد، یک لایه فلز رودیم روی سطح آن می دهند که باعث درخشندگی آن مثل پلاتین ونقره شود. جالب است بدانید که با اضافه کردن مقداری مس به طلا می توانید طلای صورتی هم داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.