چگونه با اطمینان و اعتماد کامل و در منزل قطعات خودرو را خریداری کنیم؟

خودرو وسیله­ای است که شاید تصور زندگی بدون آن، در دنیای سرعتی امروز، کمی دشوار به نظر آید. اما این خودرو، گاهی به دلیل تصادف و یا استهلاک، نیاز به قطعات و لوازم یدکی پیدا می­کند.

شاید شما هم تجربه کرده باشید که برای ماشین خود نیاز به قطعه­ای داشته باشید و در تمام بازارها و فروشگاه­ها به دنبال آن بگردید اما یا آن را پیدا نکنید و یا اگر هم پیدا کردید با قیمت­های بسیار بالا مواجه شوید، اما راه­حل چیست؟

این روزها به دلیل تحریم­ها و عدم نظارت کافی بر قیمت ها، قیمت برخی از اقلام بسیار افزایش یافته است، که قطعات و لوازم یدکی خودرو مستثنی از آن نیستند.

فروشندگان قطعات و لوازم یدکی ماشین، به دلیل نبود نظارت بر روی قیمت­ها، قیمت­های موردنظر خودشان را اعلام می­کنند که علاوه بر سردرگمی خریدار، باعث سلب اعتماد او می­شود.

در این میان چند سالی است که با پیشرفت تکنولوژی و باز شدن پای اینترنت به گوشی­های هوشمند، افراد علاقه زیادی به خرید از فروشگاه­های آنلاین، از خود نشان داده­اند.

به­خصوص در دو سال گذشته و در شرایط کرونا، بسیاری از مردم برای تامین وسایل و خدمات مورد نیازشان به خریدهای آنلاین روی آوردند و با چگونگی آن بیشتر آشنا شدند.

یکی از محصولاتی که خرید آنلاین آن بسیار به­صرفه­تر از خرید حضوری آن است، قطعات و لوازم یدکی خودرو است.

کافی است تصور کنید که شما برای خرید یک قطعه مورد نیاز خودرو خود، چندین ساعت باید به دنبال آن در فروشگاه­های مختلف باشید و در نهایت هم ممکن است آن را پیدا نکنید.

پس خرید از فروشگاه­های آنلاین قطعات خودرو راه بهتر و مورد اطمینان­تری است.

مهم­ترین قطعات خودرو

اولین و شاید مهم­ترین قطعه یک خودرو لاستیک است، که شاید تنها قطعه ای است که هنوز هم‌ می­توان آن را به راحتی در فروشگاه­های سطح شهر پیدا کرد.

چراغ یکی دیگر از قطعات مهم خودرو است که در بازار امروزی افزایش هزینه زیادی داشته و نظارت دقیق و کافی بر روی این محصول و سایر محصولات وجود ندارد.

پس بهتر است دارتدگان خودرویی که به دنبال این قطعه هستند، به سراغ فروشگاه­های اینترنتی بروند زیرا از یکسو به دلیل زیاد شدن کسب و کار های اینترنتی، کنترل و نظارت بر روی فروشگاه­های اینترنتی بیشتر از فروشگاه­های سطح شهر است و از سوی دیگر در فروشگاه­های اینترنتی شما امکان مقایسه قیمت­ها با یکدیگر در زمانی کوتاه، و انتخاب کالای مورد نظرتان را خواهید داشت.

قطعات موتور به واسطه نسبت مستقیمِ افزایش هزینه­های تولید فولاد و چدن و آلومنیوم، در سال­های اخیر افزایش قیمت زیادی داشته و در بازار با قیمت­های بسیار بالا فروخته می­شود.

محصولات داخلی کمتر از این گرانی­ها آسیب دیده­اند، اما محصولات و قطعات خارجی با افزایش قیمت زیادی مواجه هستند.

اینها بخشی از قطعاتی است که هر دارنده خودرو ممکن است بعد از مدتی به تعویض آنها احتیاج پیدا کند.

ولی آشنایی با فروشگاه­های آنلاین قطعات خودرو می­تواند‌ کار خریداران را راحت­تر کند و با صرف زمان کمتری بتوانند محصول مورد نظرشان را پیدا و خریداری کنند. شما برای خرید قطعات خودروهای خارجی به فروشگاه بافیلتر مراجعه کنید. در این فروشگاه می­توانید تمامی قطعات را با ضمانت اصل بودن و با مناسب­ترین قیمت خریداری نمایید و از یک خرید ایمن و راحت لذت ببرید.

فروشگاه­های آنلاین مورد اطمینان باید چه ویژگی­هایی داشته باشند؟

ظاهر سایت و طراحی زیبای آن، متناسب با خدمات و محصولاتی که ارائه می­دهند، اولین چیزی است که مشتری را به سمت خود جذب می­کند.

همچنین دسته­بندی منظم محصولات و قراردادن هر محصول در دسته­بندی­های جداگانه همراه با نام محصول، عکس و توضیحات کامل هر محصول می­تواند به مشتری جهت انتخاب سریع­تر و راحت­تر محصول کمک کند.

همچنین هر فروشگاه آنلاین قابل اعتمادی، دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در طول هفت روزه هفته است تا به مشتریان مشاوره­های لازم در خصوص خرید قطعه­های موردنیازشان را بدهد و در صورت داشتن سوال یا مشکلی بسیار سریع با پشتیبانی تماس برقرار کنند و مشکل خود را حل کنند.

داشتن درگاه پرداخت قابل اطمینان که شامل درگاه پرداخت تمامی بانک­ها و درگاه‌ پرداخت­های مورد تایید بانک مرکزی می­باشند و همچنین نماد الکترونیکی، دیگر مواردی است که همه فروشگاه­های آنلاین معتبر باید آن را داشته باشند.

برخی از فروشگاه­های آنلاین، دارای پیج های اینستاگرام و شماره تماس واتس­آپ یا تلگرام هستند که مشتریان از این طریق می­توانند با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند و یا از طریق دنبال کردن پیج اینستاگرام فروشگاه از محصولات به روز فروشگاه مطلع شوند و یا حتی در صورت امکان سفارشات خود را از این طریق ثبت کنند.

فروشگاه­های اینترنتی متنوعی در سراسر کشور وجود دارند که هرکدام خدمات و محصولات متنوعی به خریداران ارائه می­کنند و رقابت زیادی بین آنها وجود دارد و در این میان فروشگاه­هایی که اکثر موارد را از طراحی و زیبایی سایت گرفته تا پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان مشاهده محصولات همراه با توضیحات، و شفاف سازی قیمت­ها را رعایت می­کنند، برنده واقعی این رقابت هستند.

این رقابت میان فروشگاه­های اینترنتی قطعات خودرو نیز وجود دارد و پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد که خدمات گوناگونی به مشتریان خود ارائه دهند، برای خریداران کار آسانی نیست.

بافیلتر، فروشگاهی معتبر برای خرید قطعات خودرو خارجی

سایت با فیلتر یک فروشگاه اینترنتی فروش قطعات خودرو است که علاوه بر ظاهر و زیبایی سایت، دارای ویژگی­های متنوعی از جمله پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان مشاهده محصولات در دسته بندی­های جداگانه و همچنین مشاهده عکس و توضیحات محصولات است.

سایت با فیلتر دارای شبکه­های اجتماعی مرتبط با فروشگاه است که این امکان را به مشتریان می­دهد تا این فروشگاه را در شبکه­های اجتماعی نیز دنبال کنند و از اخبار و محصولات جدید مطلع شوند.

این فروشگاه تمامی قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در کوتاه­ترین زمان ممکن برای شما ارسال می­کند و امکان تجربه یک خرید بسیار راحت را برای شما فراهم می­کند.

با فیلتر از سال ۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت تبدیل به فروشگاه آنلاین مورد علاقه خریداران شده و همواره در تلاش است تا هر لحظه و هر روز با ارائه به­روزترین محصولات، مشتریان خود را راضی نگه­دارد.

شما هم اگر می­خواهید به جمع خانواده بزرگ با فیلتر بپیوندید و بهترین قطعات روز دنیا را با بهترین قیمت برای ماشین خود تهیه کنید کافی است  به فروشگاه آنلاین بافیلتر سری بزنید.

بافیلتر دارای یک شعبه حضوری در تهران است که در صورت نیاز به خرید حضوری می­توانید به آن مرکز مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.