زنجیر طلا کارتیه زنانه

طلا یکی از زیور آلت خانم ها محسوب می شود، اما علاوه بر نقشی که طلا در زیبایی دارد، به عنوان یک سرمایه گذاری هم محسوب می شود. اما امروز تصمیم نداریم که به بررسی سرمایه گذاری با طلا بپردازیم، بلکه می خواهیم یک نوع طلای خاص به نام طلای کارتیه را معرفی نماییم. طلای کارتیه یکی از انواع مدل های طلا است که به صورت زنجیرهای پیوسته در هم است.

در میان اکسسوری های زنانه، زنجیر طلا یکی از محبوب ترین هاست که علاوه بر خانم ها توسط آقایان هم مورد استفاده قرار می گیرد. نکته جالب در رابطه با زنجیر طلا کارتیه این است که این زنجیرها به صورت اسپرت هستند و هم توسط خانم ها و هم آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از آشنایی با طلای کارتیه، قیمت و مشخصات دو مدل محبوب از زنجیر طلای کارتیه را خدمت شما عزیزان معرفی می نماییم. با ما همراه باشید.

طلای کارتیه

همانطور که بیان کردیم زنجیرها نیز دارای مدل‌ها و انواع مختلفی هستند که هر شخص با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که در نظر گرفته اقدام به خرید آن می‌کند. اما اسم‌ انواع زنجیر طلا زنانه و یا مردانه چیست؟

در بازار تنوع بسیار زیادی از مدل زنجیر طلا وجود دارد که هر یک از آن‌ها دارای نام‌های گوناگونی هستند که شاید با اسم آن‌ها آشنا نباشید. ما در ذیل به معرفی معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

زنجیر طلا کارتیه

یکی از محبوب‌ترین و در عین حال پرفروش‌ترین انواع زنجیر طلا کارتیه نام دارد. برند کارتیه همانطور که می‌دانید یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه طراحی و تولید انواع جواهرات لوکس در دنیا است.

زنجیرهای این کمپانی بسیار ساده و شیک هستند و به صورت زنجیره‌هایی یک شکل، هم اندازه و مرتب در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که در وزن‌ها و قیمت‌های گوناگون وجود دارند.

البته زنجیرهای کارتیه اصل دارای قیمت بالایی هستند اما نمونه‌های طراحی شده بسیاری از آن در بازارهای طلا و جواهرات به چشم می‌خورند.

زیورآلات کارتیه یکی از ترندهای جذاب بوده که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و هنرمندان و بازیگران زیادی از آن حمایت کرده‌اند. این زنجیر به صورت تک جلوه و زیبایی خاصی را داشته و مخصوص آقایان و بانوان هستند.

رنگبندی و سایزبندی زنجیره کارتیه

کارتیه به دو رنگ سفید و زرد تقسیم می شود که انواع آن ها قابل سفارش هستند ، همینطور می توانید سایز یا همان سانت گردنبند را خودتان مشخص کنید ، که به سه حالت 1 -بلند تا روی سینه 2 – متوسط تا بالای سینه 3- کوچک تا زیر گردن تقسیم بندی می شوند .

انواع بافت های کارتیه با اجرت کم

بسیاری از خانم ها تصور می کنند که انواع زنجیر کارتیر طلا در اصل یک طرح واحد است اما کارتیه داری طرح های متفاوتی است که با سایز های مختلف بافت و یا طرح های کوبیده تو پر و … جدا سازی می شود.

زنجیر کارتیر طلا با توجه به میزان هزینه شما

همانطور که پیش تر گفتیم انواع زنجیره کارتیه در انواع سایز و وزن موجود می باشد از همین رو می توانید نمونه ای با توجه به هزینه خودتان انتخاب کنید.

زنجیر طلا کارتیه یک پس انداز ایمن

به این علت که فروشگاه های اینترنتی با حذف واسطه ها قادر به تولید انواع محصولات هستند ، می توانند انواع زنجیر کارتیر طلا با قیمت واقعی و اجرت بسیار مناسب در اختیار شما قرار دهد ، به این علت که قیمت طلا کارتیه به قیمت طلا خام تفاوت چندانی ندارد با خرید گردنبند یا دستبند طلا کارتیه یک پس انداز مناسب با کمترین میزان ضرر برای خود جمع آوری کرده اید.

زنجیر طلا کارتیه 60 سانت

ویژگی های محصول
وزن: ۱۰.۴۳۰
نگین: ندارد
عیار: ۷۵۰
مناسب برای: اسپرت
قیمت: 18,878,000

معرفی محصول

زنجیر طلا کارتیه ۶۳ سانت این زنجیر طلا کارتیر جز محبوب ترین مدل زنجیر طلا بین مخاطبین طلا جواهر است طراحی مدل زنجیر طلا توسط طراحان طلا و جواهر انجام شده است و توسط جواهر سازان ایرانی ساخته شده است.این مجصول فاقد هرگونه نگینی می باشد.دارای ست های مشابه دیگر از جمله انگشتر و دستبند و گوشواره طلا کارتیه می باشد.

زنجیر طلا جزو یکی از اکسسوری طلا و جواهر بین خانم ها و آقایان است بعضی از مدل زنجیر طلا به صورت اسپرت استفاده می شود. در این پست شما یکی از مدل زنجیر طلا اسپرت گالری ماندگار را مشاهده می کنید؛

 این مدل زنجیر طلا کارتیه توسط طراحان طلاوجواهر ایرانی طراحی شده است و توسط طلاسازان طلا و جواهر ساخته شده است. قیمت گردنبند طلا کارتیه نسبت به نمای زیبایش بسیار فوق العاده است. قفل به کار رفته در این مدل زنجیر طلا کارتیر مدل حلقه ای می باشد. این مدل گردنبند طلا دارای ست های طلا مشابه از قبیل دستبند طلا کارتیه، انگشتر طلا کارتیه و گوشواره طلا کارتیه و انگشتر زنجیری طلا کارتیه می باشد. سایت طلا و جواهر گالری ماندگار این مدل گردنبند طلا کارتیه را با یک قیمت بسیار مناسب تقدیم شما عزیزان می کند.

زنجیر کارتیه ژاپنی

ویژگی های محصول
وزن: 100.860
نگین: ندارد
عیار: طلای18عیار
مناسب برای: خانم ها و آقایان
قیمت: 232,465,000

معرفی محصول

این مدل زنجیر 16پره از طلای زرد 18 عیار ساخته شده است و نمای بسیار براقی دارد. این مدل زنجیر کارتیه ژاپنی، محصولی کاملا اسپرت است. این زنجیر در وزن 100.860 گرم با اندازه 60 سانتی متر طراحی و ساخته شده است و روی آن پرچم ژاپن حک شده است. مدل قفل این محصول از نوع ساعتی وکیوم می باشد. این محصول به صورت ست طلای کارتیه که کاملا ساخت ژاپن می باشد موجود می باشد.

زنجیر کارتیه ژاپنی همانطور که از نامش پیداست، ساخت ژاپن می باشد. این محصول بدلیل طراحی خاص و منحصر بفردی دارد.

 یکی از محصولات خاص، پرطرفدار و پرفروش گالری ماندگار میباشد. این مدل زنجیر 16پره از طلای زرد 18 عیار ساخته شده است و نمای بسیار براقی دارد. این مدل زنجیر کارتیه ژاپنی، محصولی کاملااسپرت است.
این زنجیر در وزن 100.860 گرم با اندازه 60 سانتی متر طراحی و ساخته شده است و روی آن پرچم ژاپن حک شده است.

مدل قفل این محصول از نوع ساعتی وکیوم می باشد. خانم ها و آقایان عزیز می توانند این محصول را از گالری ماندگار خریداری کنند و بعد از 4 روز کاری این محصول را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.