چرا باید قفل دیجیتال بخریم؟

قفل دیجیتال ابزاری برای تغییر از قفل های معمولی به سوی زندگی بی دغدغه و با اطمینان است. راحتی و امنیت بالای قفل های الکترونیکی و دستگیره های دیجیتال، در کنار تنوع بالا موجب شده تا در اماکن گوناگونی مانند هتل ها، آپارتمان، واحدهای تجاری و اداری اولین انتخاب باشند.

برای آنکه بیشتر با قفل های دیجیتال و تاثیر آنها بر آسایش خود آشنا شوید، پنج ویژگی مهم آنها را در ادامه بررسی میکنیم.

۱. نگران حمل کلید و یا گم کردن کلید نخواهید بود.

با استفاده از دستگیره های دیجیتال و قفل الکترونیکی شما همیشه کلید خود را همراهتان دارید، نزدیک ترین و امن ترین کلید بر روی اثر انگشت شماست. همچنین شما می توانید از رمز، کارت و تلفن همراه در برخی موارد برای باز کردن درب خود استفاده نمایید.

۲.  با قفل الکترونیکی دیگر نگران انتظار کشیدن پشت درب نیستید.

به کمک قفل الکترونیکی نه شما کلیدی را حمل می کنید که جا بگذارید نه اگر کلدی نزد شخص دیگری هست نیاز به انتظار هست. یا شما همیشه امکان ورود به منزل با اثر انگشت خود را دارید، یا اگر دوست شما که اثر انگشت ثبت شده ای ندارد پشت درب منتظر هست تا شما برسید می توانید به آنها رمز خود را ارائه دهید.

بعضی از قفل ها مجهز به یک بار رمز و یا اپلیکیشن موبایل هستن و شما به سادگی یک رمز که فقط همین یک بار می تواند درب منزل را باز کند به دوست خود می دهید و اتوماتیک رمز قفل الکترونیکی پس از همین یک بار باز شدن غیر فعال می شود.

۳. دیگر نیازی به قفل کردن منزل خود ندارید

دیگر نیاز به ققل کردن درب برای هر بار خروج از منزل ندارید و شما با خیال راحت این کار را به دستگیره دیجیتالتان می سپارید . قفل دیجیتال به جای شما نگهبان درب منزل شماست و به جای شما درب منزل شما را به صورت اتوماتیک قفل می کند. این بدین معناست که قفل دیجیتال شما از بیرون به حالت قفل ایمن می باشد ولی از داخل شما به راحتی می توانید قفل را باز کنید.

۴.  با قفل کارتی دیگر نیازی به نگرانی و استرس برای امنیت منزل خود ندارید.

قفل‌ الکترونیکی کارتی دارای سیستم امنیتی فوق پیشرفته‌ای می‌باشد که امنیت محل زندگی و یا کسب و کار شما را به مراتب افزایش می‌دهد. این نمونه قفل ها دارای سیستم های ضد شوک به معنای مقاوت در برابر ولتاژ های غیر مجاز می باشد. به همچنین سیستم ضد سرقت این نمونه قفل ها به شما این امکان را می دهد که در صورت چند بار اشتباه وارد کردن رمز عبور و یا ضربه زدن به درب یا قفل کارتی آلارم دستگاه به صدا در می‌آید. سیستم اعلام حریق شما را از بروز آتش سوزی با سیستم هشدار خود مطلع می سازد.

 قفل کارتی دیجیتال همچنین مجهز به قفل امنیتی می باشند که با فعال کردن این سیستم دیگر کسی حتی با داشتن کارت و رمز بدون اجازه شما نمی‌تواند به قفل دیجیتال دسترسی داشته باشد.

۵. شما می توانید از زمان رسیدن کودک خود به منزل مطلع شوید.

شما به وسیله صفحه نمایشی که روی قفل های دیجیتال وجود دارد می توانید زمان تردد اعضای خانواده را مانیتور کنید. و یا به کمک نرم افزار موبایلی که برای بعضی از نمونه قفل های دیجیتال وجود دارد می توانید زمان دقیق تردد را بر روی Notification  گوشی موبایلتون بررسی کند.

۶. نیازی نیست پشت در باشید تا در را باز کنید.

دیگر مزایای منحصر به فر برای افراد مسن که قابلیت باز کردن درب خود به وسیله ریموت کنترل و یا حتی باز کردن قفل دیجیتال به کمک آیفون.

۷. جلوه مجلل و مدرن به منزل و ساختمان شما

یکی از خاص ترین مزایای قفل های دیجیتال، طراحی منحصر به فرد و مدرن این نمونه قفل هاست که جلوه بی نظیری به ورودی منزل و ساختمان شما می دهد. اولین تصویری که در هنگام ورود به یک منزل منحصر به فرد مشاهده می کنید قفل الکترونیکی درب ورودی آن منزل می باشد. و همیشه خاطرات خوب در اولین و آخرین لحظات بیشترین اثر را روی ذهن می گذارند.

اما انتخاب بهترين قفل ديجيتال مساله ي بعدي است. كدام برند تكنولوژي به روز تري را در اختيار دارد؟ كداميك به طراحي زيبا و مدرن اهميت مي دهد؟ كدام امنيت بالاتري را در اختيار خريداران قرار مي دهد؟

از بين كشور هاي متعددي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند، كره جنوبي همواره پر مخاطب ترين و مورد اعتماد ترين برند ها را توليد كرده است. توجه خاص به جزييات و لحاظ كردن نياز هاي متنوع خريداران باعث شده كه برند هايي از جمله Yucca ، Gateman و  Epic در صدر علايق خريداران قرار داشته باشند. اما علاوه بر كشور سازنده قفل دیجیتال و برند معتبر، اطمينان از اعتبار محصول ، قیمت قفل دیجیتال، گارانتي و خدمات پس از فروش نكات بسيار با اهميتي براي خريداران است. از اين رو برند يوكا با در اختيار داشتن نمايندگان رسمي و مجرب در سراسر ايران، خدمات مدون و منحصر به فردي را در اختيار خريداران قرار مي دهد.

یکپارچه سازی خدمات در نمایندگی های رسمی یوکا در ایران باعث شده علاوه بر دریافت خدمات یکسان، دردسر های شایع در نظام نمایندکی ها از قبیل عدم اعتبار گارانتی در شهر دیگر یا تفاوت خدمات با خرید از نمایندگی دیگر، از میان برداشته شوند.