بهترین جراح زیبایی زنان

تنگ کردن واژن یکی از روشهای جدید است که به لذت جنسی کمک میکند و خیلی از دختران و زنانی که به میل زیبایی جنسی خود اهمیت میدهند کاندید این عمل تنگی واژن هستند . دنبال یه جراح زنان خوب برای تنگ کردن واژن هستم . پزشکی که تنگی واژن را به خوبی انجام بدهد . لذت جنسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که جدایی از بحث روحی و روانی شخص باید از لحاظ جسمانی هم زنان در امادگی به سر ببرد . تصور کنید شکل ظاهری واژن نامناسب و بدفرم است . این بدشکلی واژن قطعا در روحیه زن و مرد تاثیر بدی میگذارد . حال تصور کنید شکل ظاهری واژن مناسب و زیبا است و دارای شلی واژن نیست ، در این حال قطعا به میل جنسی زن کمک میکند . به همین منظور جراح زنان اقدام به عمل تنگ کردن واژن میکنند به همراه عمل تنگی زیبایی واژن .

تنگ کردن واژن : تنگ کردن واژن نوعی از جراحی زیبایی زنان میباشد که علاوه بر زیبایی ناحیه تناسلی فرد باعث بهبود روابط زناشویی میشود .

در رابطه جنسی لذت بردن و به ارگاسم رسیدن از مسائل مهمی است که مورد توجه طرفین میباشد . با این جراحی این موارد بهبود می یابد.

پرینورافی یا تنگ کردن واژن عملی است که برای ترمیم پرینه بر روی بانوانی انجام میشود که دهانه واژنشان گشاد و شل شده است و این گشادی واژن به ضعف ساختارهای نگهدارنده لگن یا افتادگی رحم منجر شده است.

پرینورافی حس را در زمان جسی کاهش نمیدهد ، البته به شرطی که توسط جراح زنان مجرب انجام شود . عمل تنگ کردن واژن باعث میشود هر دو طرف رابطه لذت بیشتری از رابطه زناشویی ببرند.

عمل تنگ کردن واژن امروزه به چند روش انجام میشود که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:

در مورد تنگی واژن باید گفت که واژن در افزایش سن دچار شلی و یا زشتی میشود .زایمان طبیعی نیز باعث افتادگی لب هیا واژن شده و نیاز به تنگ کردن واژن میباشند . عمل پرینورافی هم در جهت تنگ کردن واژن صورت میگیرد.

اکیدا توصیه میشود که کسانی که عمل تنگ کردن واژن انجام میدهند باید تا مدتی رابطه جنسی نداشته باشند.

در عمل تنگ کردن واژن سطح داخلی اندام تناسلی واژن به هم نزدیک شده و همچنین شکل ظاهری واژن زیبا تر میشود .کسانی که این عمل را انجام داده اند میتواند زایمان طبیعی هم داشته باشند . اما ممکن هست به تنگی واژن شان ضربه وارد شود. یکی از مهم ترین موارد تنگی واژن و ترمیم واژن این است که افراد ترس از درد بعد از عمل دارند . باید بدانند که درد این عمل بسیار ناچیز است و با خوردن مسکن برطرف میشود .

باید دقیق و مشخص بدانید که چرا می خواهید واژن خود را تنگ کنید . نباید انتظار داشته باشید جراحی پلاستیک زندگی شما را زیر و رو کند . درست است که در موارد بازسازی برای ترمیم واژن و احیای جنبه های که بر اثر تروما ، بیماری و یا نقص مادرزادی آسیب دیده اند ممکن است تغییری چشمگیر در ظاهر و عملکرد آنها به وجود آید .

باید بتوانید بپذیرید که با جراحی پلاستیک چه کارهایی را میتوان کرد و چه کارهایی را نمیتوان . از سوی دیگر هرگز برای خوشایند کسی تن به جراحی زیبایی واژن ندهید . مثلا برای راضی کردن همسر خود تن به عمل زیبایی واژن بدهید . اگر میخواهید عمل واژن انجام بدهید فقط برای خودتان باشد . جراحی واژن عمل ساده ای نیست . حتی اگر مطمن اید که میخواهید جراحی پلاستیک کنید باید ابتکار عمل را خودتان به دست بگیرید . بروید و کسی را که به درد این کار میخورد و موقعیتی را که برای شما مناسب است پیدا کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.